Första inlägget omg.

Well, då har man skaffat blogg också :)
Då ska man väl berätta vad man har gjort? Okay, here we go!

Vaknade 5:50 trött som fan pallra mig upp och gjorde inget förrns bussen gick. Simon var sjuk idag, den jävlen. Han fattar inte att jag behöver stöd att stressa Jät när han äter ><
Well well, jobbade hela dagen och hoppade sedan på bussen till väckelsång :D Där på bussen var den ett par nya mångkulturella nissar som är nyinflyttade i väckelsång, tydligen. De hade med sig ett par tjejer som luktade som om de hade badat i ett badkar med parfym och höll inte käften en sekund. Så jag satte igång min mp3 och i ett låbyte så hörde jag hur de klagade på min musiksmak xD

Well, puss och stjärtkläm, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

fan va elakt av simon :o hahahha

o jag lider med dej. folk kollar snett när jag sitter me min mp3 på högsta xD HAH men dom är bögar o vet inte vad musiksmak är :)

<3

2008-07-30 @ 20:55:39
Postat av: Jag

Precis ;o

2008-07-30 @ 22:03:38
Postat av: Simon

Dåligt :) Jag är frisk nu =)

2008-07-31 @ 19:59:40
URL: http://simonljungdahl.blogg.se/
Postat av: Sanni

HAHAHA nyinflyttade till väckelsång..stackarna :O

ha ännu högre musik nästa gång 8D

2008-07-31 @ 20:15:18
Postat av: Jag

Tzäni. Jag maxade volymen ><

2008-07-31 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0